Ako na podporné opatrenie „Modifikácia cieľov, metód a foriem vo výučbe matematiky“? III. časť

Aj vy ste zistili, že ak chceme inkluzívne podporovať, mali by sme vedieť i diagnostikovať čo vlastne spoločne ako „dieťa & učiteľ“ potrebujeme? Bez stigmy a nenálepkovania? Ba práve naopak. Tak, aby sme prispeli u detí a žiakov k tým…

Aj vy ste zistili, že ak chceme inkluzívne podporovať, mali by sme vedieť i diagnostikovať čo vlastne spoločne ako „dieťa & učiteľ“ potrebujeme? Bez stigmy a nenálepkovania? Ba práve naopak. Tak, aby sme prispeli u detí a žiakov k tým správnym „inkluzívnym štartom“! Dá sa to vôbec?

cena podľa zvoleného variantu

Katalógové číslo: - Kategória:

Popis

Ak chcete vedieť ako robiť skutočne inkluzívnu pedagogickú diagnostiku… A rovno od inkluzívneho učiteľa…. Či hravo modifikovať ciele, metódy a formy u detí a žiakov vo vašej škole, stačí sa prihlásiť na náš workshop!

Čo vás naučíme?

Pracovať v pedagogickej diagnostike so štandardizovaným testom T-22 TEST KOGNITÍVNYCH SCHOPNOSTÍ, ktorý bol tvorený predovšetkým k administrovaniu práve učiteľom, aby sa dokázali didakticky i ľudsky pripojiť k potrebám svojich detí/žiakov a zacielili výučbu presne tam, kde je to najefektívnejšie. I u žiakov so ŠVVP 😊!

Vyskúšali sme to! Chcete sa k nám pridať? Prihláste sa na online workshop.

Viac o teste sme našli na portáli https://psychodiagnostika.sk/produkt/t-22-test-kognitivnych-schopnosti-tks-hu/:

Vo Veľkej Británii patrí medzi najpopulárnejšie testy na zisťovanie schopností v troch oblastiach:

  • a) verbálnej (slovná batéria)
  • b) kvantitatívnej (počtová batéria)
  • c) neverbálnej (obrázková batéria)

Test pozostáva zo šiestich úrovní A – F. Úrovne A, B a C sú vhodné pre žiakov základných škôl vo veku 7 -11 rokov a úrovne D, E a F sú vhodné pre žiakov stredných škôl. Úroveň D sa najčastejšie využíva na skúmanie schopností detí pri vstupe na strednú školu. Všetky úrovne (A – F) sú zahrnuté do jedného testového zošita. Je určený zvlášť pre učiteľov základných a stredných škôl.

Použitie: skupinové, od 7 do 16 rokov
Čas administrácie: 10-12 min. (1 subtest).
(zdroj: www.psychodiagnostika)

Termín a čas workshopu

05.11.2024, 15.00 – 17.00

Miesto

Online cez platformu ZOOM

Minimálny počet účastníkov

10

Cena

Pre absolventov akreditovaných vzdelávaní: ŠV-CCVPF-2/2022; INV-CCVPF-1/2022; 2/2022 – IV je vzdelávanie 10 eur). Pre ostatných 20 eur.

Lektor

Hlavná lektorka:

Sprevádzajúce lektorky: